Motor |
TYP |
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta DVT s variabilním časováním všech ventilů, dvě svíčky na válec |
ZDVIHOVÝ OBJEM |
1262 ccm |
VRTÁNÍ X ZDVIH |
106 x 71,5 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR |
13:1 |
VÝKON MOTORU |
152 hp (112 kW) @ 9500 rpm |
TOČIVÝ MOMENT |
126 Nm @ 5000rpm |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
elektronické vstřikování, oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
VÝFUKY |
z nerezové oceli s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva oválné tlumiče |
EMISE |
Euro 4 |
Převody |
PŘEVODOVKA |
6ti stupňová |
POMĚR |
1=37/15, 2=30/17, 3=27/20, 4=24/22, 5=23/24, 6=22/25 |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD |
poměr 1.84:1 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD |
řemen |
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO |
28 zubů |
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO |
80 zubů |
SPOJKA |
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek |
RÁM |
příhradový z ocelových trubek |
ROZVOR |
1615 mm |
SKLON |
30° |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ |
50mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
PŘEDNÍ ZDVIH |
120 mm |
PŘEDNÍ RÁFEK |
hliníkový 3.50" x 17" |
PŘEDNÍ PNEU |
120/70 ZR 17 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ |
nastavitelné s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice. |
ZADNÍ ZDVIH |
110 mm |
ZADNÍ RÁFEK |
hliníkový 8.00" x 17" |
ZADNÍ PNEU |
240/45 ZR 17 |
PŘEDNÍ BRZDY |
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monobloc, Bosch cornering ABS |
ZADNÍ BRZDY |
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS |
Ostatní |
PALIVOVÁ NÁDRŽ |
18 L |
SUCHÁ HMOTNOST |
220 kg |
PŘÍSTROJE |
přístrojový panel s 3,5´´TFT barevným displej |
ZÁRUKA |
2 roky bez omezení km |
PROVEDENÍ |
dvoumístné |
VÝŠKA SEDLA |
755 mm |
VÝBAVA |
přepínání jízdních režimů, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), DPL (Ducati Power Launch), Ride by Wire, bezklíčové zapalování Hands Free, LED osvětlení |
SERVIS |
olejový servis: 15.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |