Rossomoto


 Cena s DPH:  připravujeme


 

Extrémní a exkluzivní

• 3 Válce
• Kapacita válců: 798 (cc)
• Konská sila: 110 (hp)
• Maximální rychlost: 230 (km/h)
• Suchá hmotnost: 192 (kg)


VELOCE RC SCS

Luxusní verze s elektronicky řízeným poloaktivním zavěšením, vyhřívanými rukojetími, centrálním stojanem a integrovaným GPS senzorem se stává v této verzi ještě více exkluzivní společností Reparto Corse. Pouze 250 jednotek.

RC verze vyzařují exkluzivní detaily jako Reparto Corse, přední spoiler karbonových vláken a kované hliníkové závodní kola odvozená od F4 Superbike.

Agresivní a kompaktní, ale pohodlné a vždy pod kontrolou. Turismo veloce představuje perfektní kombinaci pro naprosté potěšení z jízdy a nekonečné turné. Moderní průzkumník s nezaměnitelnou elegancí MV.

Když výkon splňuje komfort. Vychutnání typických pocitů jízdy na MV nemusí nutně znamenat vzdát se dlouhých epických cest. Turismo Veloce byl navržen tak, aby uspokojil oba aspirace bez kompromisů.

Srdcem Turismo Veloce je pulzující třítaktní motor o objemu 800 ccm od F3. Má protiběžnou klikovou hřídel, jedinečnou vlastnost v turistickém kole, který zajišťuje bezkonkurenční potěšení z jízdy. Nemohli jsme odolat tomu, abychom měli spojku, která by byla hodná pravého závodního plnokrevníka.

110 koní při 11 500 ot / min a 83 Nm u 7 600 ot / min: výkonný a lehký. Křivka točivého momentu byla navržena tak, aby byla maximálně hladká pro maximální jízdní zábavy, přičemž 90% celkového točivého momentu je k dispozici již při 3 800 ot./min.

Neuspokojili jsme se pouze s integrovanou elektronikou MVICS s plnohodnotným multi-mapovým systémem Ride by Wire, 8 úrovňovými trakčními kontrolami a elektronickou převodovkou EAS 2.0 s up and down a inerciální platformou: verze Lusso obsahuje také náš algoritmus Skyhook, který dodává všechny klíčové parametry pro úpravu poloaktivního odpružení.

Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Díky systému Zmírnění zvedání zadních kol, systém řídí tlak použitý na přední brzdě, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.