Rossomoto


 Cena s DPH:  425.000 Kč







VELOCE 800

Měli jsme vizi: využívání naší závodní duše do karoserie vyrobené pro turné. Nebylo to tak obtížné: přidali jsme jen komfort, nosnost a obsaženou spotřebu paliva přirozenou rychlostí a agilitou MV.

Každý malý detail je tak nepochybně MV: od kompaktních postranních panelů až po nádrž, sportovní, ale s dostatečnou kapacitou, která vás odvede daleko, na nové LED světlomety a ruční ochranné kryty s vestavěnými indikátory.

Agresivní a kompaktní, ale pohodlné a vždy pod kontrolou. Turismo Veloce představuje perfektní kombinaci pro naprosté potěšení z jízdy a nekonečné cestování. Moderní průzkumník s nezaměnitelnou elegancí MV.

Když se setkáte s výkonem a komfortem, zaručuje se potěšení z jízdy bez ohledu na to, jak daleko je cíl. Naším cílem bylo nekompromitovat závodní DNA MV s potřebou zajistit pohodlnou jízdu po dlouhých cestách.

Srdcem Turismo Veloce je pulzující třítaktní motor o objemu 800 ccm od F3. Má protiběžnou klikovou hřídel, jedinečnou vlastnost v turistickém kole, který zajišťuje bezkonkurenční potěšení z jízdy. Nemohli jsme odolat tomu, abychom měli spojku, která by byla hodná pravého závodního plnokrevníka.

110 koní při 11 500 ot / min a 83 Nm u 7 600 ot / min: výkonný a lehký. Křivka točivého momentu byla navržena tak, aby byla maximálně hladká pro maximální jízdní zábavy, přičemž 90% celkového točivého momentu je k dispozici již při 3 800 ot./min.

Stejně jako závodní sestry, Turismo Veloce 800 je vybaven elektronickým systémem MVICS s plným vícenásobným mapovacím systémem Ride by Wire a 8-úrovňovým systémem řízení trakce. Je také jediným motocyklem ve své kategorii, která je vybavena propracovanou převodovkou EAS 2.0 a inerciální platformou jako standardem, aktivní také při řazení dolů, spojená s hydraulicky aktivovanou spojkou šoupátka.

Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.