Rossomoto

VELOCE 800 LUSSO

Cena s DPH: 489.000 Kč

      







VELOCE 800 LUSSO

Technologie dále zvyšuje výkonnost Turismo Veloce 800 Lusso s částečně aktivním elektronicky řízeným zavěšením, vyhřívanými ručními rukojetími, skrytým GPS senzorem a centrálním stojanem jako standardními funkcemi.

Každý detail je nepochybně MV: od kompaktních bočních panelů až po výraznou agresivní palivovou nádrž, ale s dostatečnou kapacitou, která vás odvede daleko, včetně nových plných LED světlometů a ručních chráničů se zabudovanými indikátory.

Agresivní a kompaktní, ale pohodlné a vždy pod kontrolou. Turismo Veloce Lusso představuje perfektní kombinaci pro naprosté potěšení z jízdy a nekonečné cestování. Moderní průzkumník s nezaměnitelnou elegancí MV.

Když výkon splňuje komfort. Vychutnání typických pocitů jízdy na MV nemusí nutně znamenat vzdát se dlouhých epických cest. Turismo Veloce byl navržen tak, aby uspokojil oba aspirace bez kompromisů.

Srdcem Turismo Veloce je pulzující třítaktní motor o objemu 800 ccm od F3. Má protiběžnou klikovou hřídel, jedinečnou vlastnost v turistickém kole, který zajišťuje bezkonkurenční potěšení z jízdy. Nemohli jsme odolat tomu, abychom měli spojku, která by byla hodná pravého závodního plnokrevníka.

110 koní při 11 500 ot / min a 83 Nm u 7 600 ot / min: výkonný a lehký. Křivka točivého momentu byla navržena tak, aby byla maximálně hladká pro maximální jízdní zábavy, přičemž 90% celkového točivého momentu je k dispozici již při 3 800 ot./min.

Neuspokojili jsme se pouze s integrovanou elektronikou MVICS s plnohodnotnou vícenásobnou mapou Ride by Wire, 8 úrovňovými trakčními kontrolami a elektronickou převodovkou EAS 2.0 a inovací s inovacemi: verze Lusso obsahuje také náš algoritmus Skyhook, který dodává všechny klíčové parametry pro úpravu poloaktivního odpružení.

Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.