Motor |
TYP |
kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
ZDVIHOVÝ OBJEM |
937 ccm |
VRTÁNÍ X ZDVIH |
94 x 67,5 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR |
12,6:1 |
VÝKON MOTORU |
110hp - 81kW @ 9000rpm |
TOČIVÝ MOMENT |
93Nm @ 6500rpm |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
VÝFUKY |
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva hliníkové tlumiče |
EMISE |
Euro 4 |
Převody |
PŘEVODOVKA |
6ti stupňová (možnost rychlořazení up/down DQS) |
POMĚR |
1=37/15, 2=30/17, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24 |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD |
poměr 1.84:1 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD |
řetěz |
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO |
15 zubů |
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO |
43 zubů |
SPOJKA |
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, mechanicky ovládaná |
Podvozek |
RÁM |
příhradový z ocelových trubek |
ROZVOR |
1478 mm |
SKLON |
24° |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ |
Marzocchi 43mm plně nastavitelná vidlice, upside-down |
PŘEDNÍ ZDVIH |
130 mm |
PŘEDNÍ RÁFEK |
3-paprskový z lehké slitiny 3,50" x 17" |
PŘEDNÍ PNEU |
Pirelli DIablo Rosso III 120/70 ZR17 |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ |
plně stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice |
ZADNÍ ZDVIH |
144 mm |
ZADNÍ RÁFEK |
3-paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
ZADNÍ PNEU |
Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
PŘEDNÍ BRZDY |
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh ABS |
ZADNÍ BRZDY |
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS |
Ostatní |
PALIVOVÁ NÁDRŽ |
16 l |
SUCHÁ HMOTNOST |
183 kg |
PŘÍSTROJE |
LCD display |
ZÁRUKA |
2 roky bez omezení km |
PROVEDENÍ |
dvoumístné |
VÝŠKA SEDLA |
810 mm |
VÝBAVA |
přepínání jízdních režimů, ABS, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), příprava DQS |
SERVIS |
olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |