
Cena s DPH: XXX Kč
|

|
RVS # 1
Náš úkol na RVS je jednoduchý: ruční výroba nejlepších motocyklů. Nejlepší z hlediska kvality, výkonu a emocí. To je náš obchod.
Palivová nádrž byla obrobena pro vkládání jedinečných akcentů z titanu. Přepracované sedadlo má vzhled včelího stehu. Na pravém boku byly přidány dvě exkluzivní LED světla.
Reinterpreting Dragster, cyklus, který byl již jedinečný, není jednoduchý úkol, ale věděli jsme, že to dokážeme, a že jsme to udělali ještě více extrémní a exkluzivní. Naše známá důkladná pozornost k detailům říká hodně o tom, co jsme v RVS schopni.
Vezměte recept na haute-kuchyni a požádejte šéfkuchaře celebrity, aby si to sám vyložil. Toto je RVS # 1. Exkluzivní interpretace mimořádného motocyklu.
Tříválcový motor RVS # 1 byl podroben specifickým úpravám, aby byl kompatibilní se standardem Euro 4 a současně zvýšil jeho výkonnost a spolehlivost. Mezi těmito změnami patří nový rám pro upevnění motoru na rámu, protiletadlovou klikovou hřídel, nové primární ozubená kola, nové vodítka ventilů a nové fázové sací vačky. K dispozici je také nová převodovka s rychlejším posunem, která vyžaduje menší sílu k ovládání páky.
Tříválcový motor o objemu 800 ccm, který pohání RVS # 1, je optimalizován pro vývoj 150 koní při rychlostech 12 800 ot / min. Úžasný rys, který spolu s hmotností 160 kg zajišťuje skutečný super sportovní výkon, jako je zrychlení 0-100 km / h za 3,72 sekundy.
Tento motor je vybaven elektronikou a technologií. Vedle vylepšených systémů MVICS s řízením Full Ride by Wire, Traction Control a elektronickou převodovkou EAS 2.0 je RVS # 1 vybavena mimořádně adaptivními světlomety. Jeho LED diody jsou řízeny podle údajů zjištěných inerciální platformou integrovanou v jednotce světlometů. Světla se zapínají a vypínají podle rychlosti a úhlu náklonu motocyklu.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.
Cena s DPH: XXX Kč
RVS # 1
Náš úkol na RVS je jednoduchý: ruční výroba nejlepších motocyklů. Nejlepší z hlediska kvality, výkonu a emocí. To je náš obchod.
Palivová nádrž byla obrobena pro vkládání jedinečných akcentů z titanu. Přepracované sedadlo má vzhled včelího stehu. Na pravém boku byly přidány dvě exkluzivní LED světla.
Reinterpreting Dragster, cyklus, který byl již jedinečný, není jednoduchý úkol, ale věděli jsme, že to dokážeme, a že jsme to udělali ještě více extrémní a exkluzivní. Naše známá důkladná pozornost k detailům říká hodně o tom, co jsme v RVS schopni.
Vezměte recept na haute-kuchyni a požádejte šéfkuchaře celebrity, aby si to sám vyložil. Toto je RVS # 1. Exkluzivní interpretace mimořádného motocyklu.
Tříválcový motor RVS # 1 byl podroben specifickým úpravám, aby byl kompatibilní se standardem Euro 4 a současně zvýšil jeho výkonnost a spolehlivost. Mezi těmito změnami patří nový rám pro upevnění motoru na rámu, protiletadlovou klikovou hřídel, nové primární ozubená kola, nové vodítka ventilů a nové fázové sací vačky. K dispozici je také nová převodovka s rychlejším posunem, která vyžaduje menší sílu k ovládání páky.
Tříválcový motor o objemu 800 ccm, který pohání RVS # 1, je optimalizován pro vývoj 150 koní při rychlostech 12 800 ot / min. Úžasný rys, který spolu s hmotností 160 kg zajišťuje skutečný super sportovní výkon, jako je zrychlení 0-100 km / h za 3,72 sekundy.
Tento motor je vybaven elektronikou a technologií. Vedle vylepšených systémů MVICS s řízením Full Ride by Wire, Traction Control a elektronickou převodovkou EAS 2.0 je RVS # 1 vybavena mimořádně adaptivními světlomety. Jeho LED diody jsou řízeny podle údajů zjištěných inerciální platformou integrovanou v jednotce světlometů. Světla se zapínají a vypínají podle rychlosti a úhlu náklonu motocyklu.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.