Typ motoru Tři válečky, 4 zdvihy, 12 ventilů
|
Typ rámu ALS Ocelová trubková mřížka
|
Celkový objem motoru 798 cm3 (48,68 s.)
|
Přední odpružení Marzocchi teleskopická hydraulická vidlice "UPSIDE DOWN"
|
Maximální výkon motoru 110 kW (150 koní) při 12.800 ot./min
|
Zadní odpružení Progressive Sachs, jednorázový adsorbér
|
Maximální točivý moment motoru 87 Nm (8,87 kgm) při 10,100 ot / min
|
Přední brzda + ABS systém Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
|
Systém řízení motoru Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS 2.0
|
Zadní brzda + ABS systém Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
|
Elektronický rychlý posun MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
|
Maximální rychlost 245,0 km / h (153,1 mph)
|
Spojka Multidisková mokrá spojka s hydraulickým ovládáním
|
Suchá hmotnost 160 kg (352,7 liber)
|
Tři válečky, 4 zdvihy, 12 ventilů
ALS Ocelová trubková mřížka
798 cm3 (48,68 s.)
Marzocchi teleskopická hydraulická vidlice "UPSIDE DOWN"
110 kW (150 koní) při 12.800 ot./min
Progressive Sachs, jednorázový adsorbér
87 Nm (8,87 kgm) při 10,100 ot / min
Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS 2.0
Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
245,0 km / h (153,1 mph)
Multidisková mokrá spojka s hydraulickým ovládáním
160 kg (352,7 liber)