Aerodynamický tvar nové Panigale V4 byl maximálně vyladěn ve větrném tunelu. Designéři zvolili řešení dvouvrstvých kapotáží, kdy celek je jednoduchý a kompaktní, přičemž průduch mezi vrstvami kapotáže slouží jako odtah vzduchu od chladiče. Zadní krovka jednomístného provedení je z jednoho dílu, což umocňuje dojem připravenosti motocykl k okruhovému využití.
Ready tu race
V4S a V4S Corse sdílí 3-paprsková kovaná kola Marchesini, která jsou krásná a lehká. Standardem celé řady V4 jsou ultra-závodní brzdové třmeny Brembo Stylema®, které nastavují novou laťku konkurenci.
Vše v Evo verzi
Nejvýkonnější sériový Superbike dneška disponuje sofistikovanými systémy, které umožňují jízdu na něm v agresivním duchu, avšak při zachování maximálního bezpečí. ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce i rychlořazení jsou systémy nové generace, jejichž zásahy jsou ještě rychlejší a preciznější.
Cena s DPH: 715.000 Kč
PANIGALE V4 S
Tvarováno větrem
Aerodynamický tvar nové Panigale V4 byl maximálně vyladěn ve větrném tunelu. Designéři zvolili řešení dvouvrstvých kapotáží, kdy celek je jednoduchý a kompaktní, přičemž průduch mezi vrstvami kapotáže slouží jako odtah vzduchu od chladiče. Zadní krovka jednomístného provedení je z jednoho dílu, což umocňuje dojem připravenosti motocykl k okruhovému využití.
Ready tu race
V4S a V4S Corse sdílí 3-paprsková kovaná kola Marchesini, která jsou krásná a lehká. Standardem celé řady V4 jsou ultra-závodní brzdové třmeny Brembo Stylema®, které nastavují novou laťku konkurenci.
Vše v Evo verzi
Nejvýkonnější sériový Superbike dneška disponuje sofistikovanými systémy, které umožňují jízdu na něm v agresivním duchu, avšak při zachování maximálního bezpečí. ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce i rychlořazení jsou systémy nové generace, jejichž zásahy jsou ještě rychlejší a preciznější.