Motor |
TYP |
kapalinou chlazený dvouválec do L Superquadro, 4 ventil Desmodromic |
ZDVIHOVÝ OBJEM |
955 ccm |
VRTÁNÍ X ZDVIH |
100 x 60,8 mm |
KOMPRESNÍ POMĚR |
12.5:1 |
VÝKON MOTORU |
150hp -110kW @ 10500rpm |
TOČIVÝ MOMENT |
102Nm @ 9000rpm |
PALIVOVÝ SYSTÉM |
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
VÝFUKY |
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, titanová koncovka Akrapovic |
EMISE |
Euro 4 |
Převody |
PŘEVODOVKA |
6ti stupňová s DQS (Ducati Quick Shift) |
POMĚR |
1=37/15, 2=30/16, 3=27/18, 4=25/20, 5=24/22, 6=23/24 |
PRIMÁRNÍ PŘEVOD |
poměr 1.77:1 |
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD |
řetěz |
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO |
15 zubů |
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO |
43 zubů |
SPOJKA |
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek |
RÁM |
Monocoque aluminum |
ROZVOR |
1431 mm |
SKLON |
24° |
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ |
plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX30 43mm s TiN povrchovou úpravou, upside-down |
PŘEDNÍ ZDVIH |
120 mm |
PŘEDNÍ RÁFEK |
10ti paprskový z lehké slitiny 3.50" x 17" |
PŘEDNÍ PNEU |
120/70 ZR17 Pirelli Rosso Corsa |
ZADNÍ ODPRUŽENÍ |
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins TTX36, hliníková kyvná vidlice. |
ZADNÍ ZDVIH |
130 mm |
ZADNÍ RÁFEK |
10ti paprskový z lehké slitiny 5.50" x 17" |
ZADNÍ PNEU |
180/60 ZR17 Pirelli Rosso Corsa |
PŘEDNÍ BRZDY |
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, ABS |
ZADNÍ BRZDY |
245mm kotouč, 2 pístkový třmen |
Ostatní |
PALIVOVÁ NÁDRŽ |
17 L |
SUCHÁ HMOTNOST |
175,5 kg |
PŘÍSTROJE |
LCD multifunkční display |
ZÁRUKA |
2 roky bez omezení km |
PROVEDENÍ |
dvoumístné |
VÝŠKA SEDLA |
830 mm |
VÝBAVA |
jízdní režimy, ABS, Ducati kontrola trakce (DTC), motorová brzda (EBC), rychlořazení (DQS), Lithium-ion akumulátor |
SERVIS |
olejový servis: 12.000km/12 měsíců Desmoservis: 24.000km |