Nový Monster 1200 byl designově přepracován tak, aby byl kompaktnější, štíhlejší a sportovnější. Linie a detaily jako upínák nádrže nezaměnitelně odkazují k ikonickému vzhledu původního Monsteru designéra Miguela Galluzziho.
Jízdní režimy
Přednastavené jízdní režimy umožňují jezdci optimalizovat chování motocyklu v závislosti na stylu jízdy. Každý ze tří jízdních režimů (Sport, Touring, Urban) má jinou reakci na elektronické ovládání plynu Ride-by-wire a vlastní úroveň zásahu ABS, kontroly trakce DTC a Ducati Wheelie Control.
Nekončící vzrušení
Špičkové materiály a technologie použité na motoru Testastretta 11° DS umožňují mimořádně dlouhé servisní intervaly údržby. Výměna oleje je požadována každých 15.000 km (nebo 12 měsíců), Desmoservis pak 30.000 km.
Cena s DPH: 359.000 Kč
MONSTER 1200
Nadčasová ikona
Nový Monster 1200 byl designově přepracován tak, aby byl kompaktnější, štíhlejší a sportovnější. Linie a detaily jako upínák nádrže nezaměnitelně odkazují k ikonickému vzhledu původního Monsteru designéra Miguela Galluzziho.
Jízdní režimy
Přednastavené jízdní režimy umožňují jezdci optimalizovat chování motocyklu v závislosti na stylu jízdy. Každý ze tří jízdních režimů (Sport, Touring, Urban) má jinou reakci na elektronické ovládání plynu Ride-by-wire a vlastní úroveň zásahu ABS, kontroly trakce DTC a Ducati Wheelie Control.
Nekončící vzrušení
Špičkové materiály a technologie použité na motoru Testastretta 11° DS umožňují mimořádně dlouhé servisní intervaly údržby. Výměna oleje je požadována každých 15.000 km (nebo 12 měsíců), Desmoservis pak 30.000 km.