Motor
TYP kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11*
ZDVIHOVÝ OBJEM 937 ccm
VRTÁNÍ X ZDVIH 94 x 67,5 mm
KOMPRESNÍ POMĚR 13,3:1
VÝKON MOTORU 114hp - 84kW @ 9000rpm
TOČIVÝ MOMENT 96Nm @ 7250rpm
PALIVOVÝ SYSTÉM elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
VÝFUKY ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami, dva podsedlové hliníkové tlumiče
EMISE Euro 4
Převody
PŘEVODOVKA 6ti stupňová
POMĚR 1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
PRIMÁRNÍ PŘEVOD poměr 1.85:1
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD řetěz
PŘEDNÍ OZUBENÉ KOLO 15 zubů
ZADNÍ OZUBENÉ KOLO 43 zubů
SPOJKA antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná
Podvozek
RÁM příhradový z ocelových trubek
ROZVOR 1498 mm
SKLON 25°
PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Plně nastavitelná vidlice Öhlins 48mm, upside-down
PŘEDNÍ ZDVIH 185 mm
PŘEDNÍ RÁFEK 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 3.50" x 17"
PŘEDNÍ PNEU Pirelli DIablo Supercorsa SP V3 120/70 ZR17
ZADNÍ ODPRUŽENÍ plně stavitelná pružící jednotka Öhlins s progresivní charakteristikou. Hliníková jednostranná kyvná vidlice
ZADNÍ ZDVIH 175 mm
ZADNÍ RÁFEK 3-paprskový kovaný z lehké slitiny 5.50" x 17"
ZADNÍ PNEU Pirelli Diablo Supercorsa SP 180/55 ZR17
PŘEDNÍ BRZDY 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosh Cornering ABS
ZADNÍ BRZDY 245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Ostatní
PALIVOVÁ NÁDRŽ 14,5 l
SUCHÁ HMOTNOST 176 kg
PŘÍSTROJE TFT display
ZÁRUKA 2 roky bez omezení km
PROVEDENÍ dvoumístné
VÝŠKA SEDLA 890 mm
VÝBAVA přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC) EVO, Ducati Wheelie kontrola (DWC) EVO, přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), rychlořazení (DQS) up/down, USB zásuvka, kovaná kola Marchesini, karbonový přední blatník a kryty rozvodových řemenů
SERVIS olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km