
Cena s DPH: připravujeme
|

|
F4 RR
Moderní klasika, F4 RR nastavila novou paradigmou ve světě sportovního motocyklu. Ten typický pocit MV; výkon čelistí; rychlost; revoluční design, který nově definoval koncept sportovní motocyklu.
Proces průběžného zdokonalování motocyklu, který nejlépe reprezentuje podstatu MV Agusty, představil nové světelné vodítka umístěné na předním okraji spoileru a kratší charakteristické výstupní výfuky čtyř vývodů.
Jak může být motor stále nejlepší, 20 let po jeho debutu? Je to všechno na nezaměnitelnou siluetu, elegantní, roztomilé a agresivní. Jeho světlomet, zadní část a výfukový systém se staly ikonickými.
Jízda s tímto strojem 201 hp není srovnatelná s ničím jiným. Každý ručně vyrobený detail na tomto motocyklu vypráví příběh epických závodních a vyhlídkových vlajek.
Ve verzi RR dosahuje F4 RR krátký zdvih motoru vyšší otáčky otáček 14 000 ot / min díky titanové tyči a jedno pružinovému řešení, které se používají pro všechny sací a výfukové ventily titanu. Vylepšené řešení, které se obecně vyskytuje na kolech GP. Vylepšený design klikového hřídele je určen pro tento model.
Intenzivní čtyřtaktní čtyřtaktní motor F4 RR s výkonem 200,8 koní při 13,600 ot / min a špičkový točivý moment 110,8 Nm při 9 600 ot / min.
Modul F4 RR využívá integrovaný systém MVICS, který zahrnuje plnohodnotné vícenásobné ovládání škrtící klapky Ride By Wire s 8 úrovňovým řízením trakce. Elektronická převodovka EAS 2.0 nahoru a dolů a hydraulická spojka s mechanickým zařízením jsou k dispozici jako standardní provedení všech verzí.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.
Cena s DPH: připravujeme
F4 RR
Moderní klasika, F4 RR nastavila novou paradigmou ve světě sportovního motocyklu. Ten typický pocit MV; výkon čelistí; rychlost; revoluční design, který nově definoval koncept sportovní motocyklu.
Proces průběžného zdokonalování motocyklu, který nejlépe reprezentuje podstatu MV Agusty, představil nové světelné vodítka umístěné na předním okraji spoileru a kratší charakteristické výstupní výfuky čtyř vývodů.
Jak může být motor stále nejlepší, 20 let po jeho debutu? Je to všechno na nezaměnitelnou siluetu, elegantní, roztomilé a agresivní. Jeho světlomet, zadní část a výfukový systém se staly ikonickými.
Jízda s tímto strojem 201 hp není srovnatelná s ničím jiným. Každý ručně vyrobený detail na tomto motocyklu vypráví příběh epických závodních a vyhlídkových vlajek.
Ve verzi RR dosahuje F4 RR krátký zdvih motoru vyšší otáčky otáček 14 000 ot / min díky titanové tyči a jedno pružinovému řešení, které se používají pro všechny sací a výfukové ventily titanu. Vylepšené řešení, které se obecně vyskytuje na kolech GP. Vylepšený design klikového hřídele je určen pro tento model.
Intenzivní čtyřtaktní čtyřtaktní motor F4 RR s výkonem 200,8 koní při 13,600 ot / min a špičkový točivý moment 110,8 Nm při 9 600 ot / min.
Modul F4 RR využívá integrovaný systém MVICS, který zahrnuje plnohodnotné vícenásobné ovládání škrtící klapky Ride By Wire s 8 úrovňovým řízením trakce. Elektronická převodovka EAS 2.0 nahoru a dolů a hydraulická spojka s mechanickým zařízením jsou k dispozici jako standardní provedení všech verzí.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.