Rossomoto


 Cena s DPH:  připravujeme









F4 RC

Jeden z nejvzácnějších a nejběžnějších motocyklů v historii. Řada MV Agusta Reparto Corse je určena pro jedinečnou klientelu: nadšenci, kteří mají vášnivý výkon a fanatiku designu.

F4 RC se vyznačuje vzácnými standardními součástmi, počínaje výfukovým výfukovým filtrem SC-Project, jednokomponentním koncovým uzávěrem, víkem palivové nádrže v Ergalu, přepážkami v ocasním dílu a dalšími součástmi z uhlíkových vláken.

F4 RC je okamžitě rozpoznatelný s úžasnou červenou a bílou grafickou základnou, jak je používán na oficiální závodní verzi World Superbike Championship, včetně sponzorských log.

Veselí se nad jízdou superbike vychází především z představení. Z předních vidlic Öhlins NIX do zadního tlumiče Öhlins TTX jsou komponenty odpružení odvozeny přímo od uchazeče o šampionát F4 SBK.

RC je vybaven řadou výhradně navržených a vyvíjených komponent, které jsou využívány výhradně na tomto modelu, jako jsou: kryt válcové hlavy s vysokým průtokem nasávacích a výfukových otvorů, velmi lehké kované písty, titanové spojovací tyče, kryty hořčíku a titanové spojovací prvky. Speciální boční kapsy z uhlíkových vláken pomáhají a četné titanové spojovací prvky.

S výkonem 212 koní (u klikové hřídele) při 13 600 ot / min představuje F4 RC v konfiguraci závodní dráhy vrchol mimořádné čtyřválcové evoluce modelu MV Agusta "Corsa Corta". Velmi unikátní motor využívající technické řešení F1, jako je radiální konfigurace ventilu spojená s centrálním vačkovým pohonem.

Pokud jde o motor, rám a komponenty, F4 RC představuje vrchol evoluce MV Agusty v oblasti elektroniky. MVICS umožňuje okamžité přizpůsobení dynamického chování motocyklu (mapy Normal, Sport a Rain) a personalizované mapy Custom. Přídavný škrtící klapka Full Ride by Wire, 8-úrovňová trakce a elektronická skříňka nahoru a dolů EAS 2.0 doplní obal.

Závodní závod F4 RC je podporován přesnými řídícími algoritmy dvoukanálového systému Bosch 9 PLUS ABS s rasovým módem, který jde pouze tehdy, když je to naprosto nezbytné, takže jezdec plně ovládá kolo. Kromě toho je vozidlo F4 vybaveno zařízením RLM (snižování zvedání zadního kola), aby se zabránilo přílišnému brzdění při brzdění.