Typ motoru Čtyřválcový, čtyřdobý, 16 ventil
|
Typ rámu CrMo Steel tubular mřížka
|
Celkový objem motoru 998 cm3 (60,9 cm in.)
|
Přední náprava Ӧhlins USD přední vidlice, typ NIX 30
|
Maximální výkon motoru 158,0 kW (212 koní) při 13 600 ot / min
|
Zadní odpružení je progresivní se zásobníkem
|
Maximální točivý moment motoru 115,0 Nm (11,7 kgm) při 9 300 ot / min
|
Přední brzda + ABS systém Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
|
Systém řízení motoru Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS
|
Zadní brzda + ABS systém Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
|
Elektronický rychlý posun MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
|
Maximální rychlost 302 km / h (187,65 mph)
|
Spojka Mokrý, vícedávkový s omezovačem zadního momentu
|
Suchá hmotnost 175 kg (385,80 liber)
|
Čtyřválcový, čtyřdobý, 16 ventil
CrMo Steel tubular mřížka
998 cm3 (60,9 cm in.)
Ӧhlins USD přední vidlice, typ NIX 30
158,0 kW (212 koní) při 13 600 ot / min
je progresivní se zásobníkem
115,0 Nm (11,7 kgm) při 9 300 ot / min
Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS
Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
302 km / h (187,65 mph)
Mokrý, vícedávkový s omezovačem zadního momentu
175 kg (385,80 liber)