
Cena s DPH: připravujeme
|

|
F4
Moderní klasika F4 nastavila novou paradigma ve světě sportovního motocyklu. Ten typický pocit MV; výkon čelistí; rychlost; revoluční design, který nově definoval koncept sportovní motocyklu.
Proces průběžného zdokonalování motocyklu, který nejlépe reprezentuje podstatu MV Agusty, představil nové světelné vodítka umístěné na předním okraji spoileru a kratší charakteristické výstupní výfuky čtyř vývodů.
Jak může být motor stále nejlepší, 20 let po jeho debutu? Je to všechno na nezaměnitelnou siluetu, elegantní, roztomilé a agresivní. Jeho světlomet, zadní část a výfukový systém se staly ikonickými.
Nezaměnitelný čtyřválcový zvuk, který se rozléhá přes výstražný čtyřstupňový výfukový systém, vám říká, že to přijde ještě předtím, než ji dokonce uvidíte.
Čtyřválcový motor celé řady F4 je vysoce pokročilý "Corsa Corta" (krátký zdvih): průměr pístu je 79 mm, zatímco zdvih je 50,9 mm. Sací a výfukové ventily s titanem využívají dvojité pružinové systery. Písty jsou kované hliníkové a olejový obvod byl přepracován.
Intenzivní čtyřtaktní čtyřtaktní motor F4 s výkonem 195 koní při 13 400 ot / min a špičkový točivý moment 110,8 Nm při 9 600 ot./min.
F4 přichází s integrovaným systémem MVICS, který zahrnuje plnohodnotné vícenásobné ovládání řídicího systému Wide by Wire s 8-úrovňovým řízením trakce. Elektronická převodovka EAS 2.0 nahoru a dolů a hydraulická spojka s mechanickým zařízením jsou k dispozici jako standardní provedení všech verzí.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.
Cena s DPH: připravujeme
F4
Moderní klasika F4 nastavila novou paradigma ve světě sportovního motocyklu. Ten typický pocit MV; výkon čelistí; rychlost; revoluční design, který nově definoval koncept sportovní motocyklu.
Proces průběžného zdokonalování motocyklu, který nejlépe reprezentuje podstatu MV Agusty, představil nové světelné vodítka umístěné na předním okraji spoileru a kratší charakteristické výstupní výfuky čtyř vývodů.
Jak může být motor stále nejlepší, 20 let po jeho debutu? Je to všechno na nezaměnitelnou siluetu, elegantní, roztomilé a agresivní. Jeho světlomet, zadní část a výfukový systém se staly ikonickými.
Nezaměnitelný čtyřválcový zvuk, který se rozléhá přes výstražný čtyřstupňový výfukový systém, vám říká, že to přijde ještě předtím, než ji dokonce uvidíte.
Čtyřválcový motor celé řady F4 je vysoce pokročilý "Corsa Corta" (krátký zdvih): průměr pístu je 79 mm, zatímco zdvih je 50,9 mm. Sací a výfukové ventily s titanem využívají dvojité pružinové systery. Písty jsou kované hliníkové a olejový obvod byl přepracován.
Intenzivní čtyřtaktní čtyřtaktní motor F4 s výkonem 195 koní při 13 400 ot / min a špičkový točivý moment 110,8 Nm při 9 600 ot./min.
F4 přichází s integrovaným systémem MVICS, který zahrnuje plnohodnotné vícenásobné ovládání řídicího systému Wide by Wire s 8-úrovňovým řízením trakce. Elektronická převodovka EAS 2.0 nahoru a dolů a hydraulická spojka s mechanickým zařízením jsou k dispozici jako standardní provedení všech verzí.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.