
Cena s DPH: 499.000 Kč
|
|
F3 800 RC
Získání neustálé zpětné vazby od jezdců, naslouchání a interpretace jejich pocitů, aby se dokázala dokonalá komponenta motocyklu.
350 jednotek, nikoliv ještě jedno, které jsou individuálně označeny certifikátem, který zaručuje jejich pravost. Všichni přicházejí se svou vlastní sadou, aby se cesta F3 RC otočila do finálního stroje pro dny trati. Titanový výfukový systém dodává společnost SC Project.
Grafika a barevné schémata jsou stejné jako u pilotů MV Agusty na světových špičkových soutěžích.
Skvěle slyšíte ozvěnu legendárních tratí Supersport World Championship v jeho tříválcovém řevu.
Převodovka byla kompletně přepracována, aby se zlepšilo zapojení řazení a snížila síla potřebná k ovládání páky. Stejně jako u modelů F3 675 a F3 800, zavedení nových krytů motorů do modelu RC pomohlo zvýšit ochranu motoru v případě nárazů nebo pádů a zároveň snížilo hladinu hluku. Všechno, aniž bychom obětovali hukot motoru, který činí každou MV Agustu jedinečnou.
F3 800 RC přináší výkon 148 k (108,8 kW) při 13 000 ot / min a točivý moment 88 Nm (8,97 Kgm) při 10600 ot / min. Hlavní vylepšení v edici 2018 se skládají z upraveného hřídele vyvažování, primárního kola, spojkového koše, vačkového pohonu, vačkových hřídelů, dvojitých ventilových pružin a vodítek ventilů.
Elektronika 800 RC, pocházející ze závodní dráhy, je založena na MVICS (Integrovaný řídící systém motorů a vozidel). U modelů 2018 se hlavní změny skládají ze zlepšení systému 4-map Ride by Wire. 8-úrovňová trakční kontrola algorythm byla zcela nově definována. Elektronické asistované řazení (EAS 2.0 nahoru a dolů) bylo revidováno, aby se zkrátila doba řazení.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.
Cena s DPH: 499.000 Kč
F3 800 RC
Získání neustálé zpětné vazby od jezdců, naslouchání a interpretace jejich pocitů, aby se dokázala dokonalá komponenta motocyklu.
350 jednotek, nikoliv ještě jedno, které jsou individuálně označeny certifikátem, který zaručuje jejich pravost. Všichni přicházejí se svou vlastní sadou, aby se cesta F3 RC otočila do finálního stroje pro dny trati. Titanový výfukový systém dodává společnost SC Project.
Grafika a barevné schémata jsou stejné jako u pilotů MV Agusty na světových špičkových soutěžích.
Skvěle slyšíte ozvěnu legendárních tratí Supersport World Championship v jeho tříválcovém řevu.
Převodovka byla kompletně přepracována, aby se zlepšilo zapojení řazení a snížila síla potřebná k ovládání páky. Stejně jako u modelů F3 675 a F3 800, zavedení nových krytů motorů do modelu RC pomohlo zvýšit ochranu motoru v případě nárazů nebo pádů a zároveň snížilo hladinu hluku. Všechno, aniž bychom obětovali hukot motoru, který činí každou MV Agustu jedinečnou.
F3 800 RC přináší výkon 148 k (108,8 kW) při 13 000 ot / min a točivý moment 88 Nm (8,97 Kgm) při 10600 ot / min. Hlavní vylepšení v edici 2018 se skládají z upraveného hřídele vyvažování, primárního kola, spojkového koše, vačkového pohonu, vačkových hřídelů, dvojitých ventilových pružin a vodítek ventilů.
Elektronika 800 RC, pocházející ze závodní dráhy, je založena na MVICS (Integrovaný řídící systém motorů a vozidel). U modelů 2018 se hlavní změny skládají ze zlepšení systému 4-map Ride by Wire. 8-úrovňová trakční kontrola algorythm byla zcela nově definována. Elektronické asistované řazení (EAS 2.0 nahoru a dolů) bylo revidováno, aby se zkrátila doba řazení.
Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS s režimem závodu. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.