Cena s DPH:  409.000 Kč

 

Extrémní a exkluzivní

• 3 Válce
• Kapacita válců: 675 (cc)
• Konská sila: 128 (hp)
• Maximální rychlost: 251 (km/h)
• Suchá hmotnost: 173 (kg)

F3 675

F3 675 označuje návrat ve výrobním motocyklu legendárního třívalového motoru, který ovládal závodní dráhy ve zlatém věku Giacoma Agostiniho. Tento středně velký supersport byl také první, který měl protiběžně otočný klikový hřídel.

Tři výjezdové výfuky, výrazná, agresivně vypadající jednotka světlometů a jednostranná kyvná tyč, tak krásná, že vypadá jako socha: každý detail F3 675 vypráví příběh uměleckého díla vytvořeného MV.

Každý detail modelu F3 675 je navržen s jediným cílem: urychlit. Forma sleduje funkci, říkají mistři designu a všichni s nezaměnitelným stylem MV.

Rázbový rozchod 1 380 mm - odkaz pro kategorii - a hmotnost pouhých 173 kg: jedinečnost modelu F3 675 spočívá nejen v číslech, ale také v jeho koncepci.

Díky zvláštnímu rozložení vnitřních komponentů není motor F3 675 podobný žádnému jinému v této kategorii. S vývrtem 79 mm a zdvihem 45,9 mm může tento tříválcový motor dosáhnout extrémně vysokých otáček. Vysoce moderní a inovativní, přináší výkon 128 koní při 14 500 ot / min a točivý moment 71 Nm při 10 600 ot./min.

Hovoříme o číslech: 128 koní při 14 500 ot / min, kroutící moment 71 Nm, omezovač působící při 15 000 ot / min. F3 675 se může pochlubit mimořádným výkonem, to nejlepší z jeho kategorie. Jedná se o první motocykl s produkcí supersportu s protiběžně otočným klikovým hřídelem, který je součástí motocyklů MotoGP.

F3 675 byl prvním motocyklem vybaveným systémem MVICS s multi-map Full Ride by Wire, 8-úrovňovým řízením trakce a elektronickou převodovkou EAS 2.0 nahoru a dolů spojenou s hydraulickou spojkou šoupátka. Elektronický vstřikovací systém má dva injektory na válec s obrovskými těly škrticí klapky o průměru 50 mm.

Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost je zajištěna dvoukanálovým systémem Bosch 9 PLUS ABS se závodním režimem. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.