Rossomoto


 Cena s DPH:  449.000 Kč



Extrémní a exkluzivní

• 3 Válce
• Kapacita válců: 675 (cc)
• Konská sila: 133 (hp)
• Maximální rychlost: 251 (km/h)
• Suchá hmotnost: 165 (kg)




F3 675 RC

Získání neustálé zpětné vazby od pilotů, naslouchání a interpretace jejich pocitů, aby se dokonalý každý komponent motocyklu.

350 jednotek, nikoliv ještě jedno, které jsou individuálně označeny certifikátem, který zaručuje jejich pravost. Všichni přicházejí se svou vlastní sadou, aby se cesta F3 RC otočila do finálního stroje pro dny trati. Titanový výfukový systém dodává společnost SC Project.

Každý detail RC F3 675 je navržen s jediným cílem: urychlit. Forma sleduje funkci, říkají mistři designu a všichni s nezaměnitelným stylem MV.

Podstata vozu F3 675 RC spočívá v závodní duši: nekonečně jsme pracovali na zlepšení poměru výkonu k hmotnosti. Každý uložený kilogram znamenal zvýšené zrychlení a vynikající výkon, který si můžete vychutnat na trati.

Díky speciálnímu rozdělení vnitřních orgánů není motor F3 675 podobný žádnému jinému v této kategorii. Díky otvoru 79 mm a zdvihu 45,9 mm může tento tříválcový motor pracovat při velmi vysokých otáčkách. Vysoce moderní a inovativní, přináší výkon 128 koní při 14 500 ot / min a točivý moment 71 Nm při 10 600 ot./min.

Hovoříme o číslech: 128 koní při 14 500 ot / min, 71 Nm točivý moment při 10 600 ot / min, omezovač rychlostí 15 000 (skutečných) otáček. F3 675 se může pochlubit mimořádným výkonem, to nejlepší z jeho kategorie. Je to první výrobní motocykl s protiběžně otočným klikovým hřídelem, který je součástí motocyklů MotoGP.

F3 675 byl prvním motocyklem vybaveným systémem MVICS s multi-map Full Ride by Wire, 8-úrovňovým řízením trakce a elektronickou převodovkou EAS 2.0 nahoru a dolů spojenou s hydraulickou spojkou šoupátka. Elektronický vstřikovací systém má dva injektory na válec s obrovskými těly škrticí klapky o průměru 50 mm.

Když budete muset uvažovat o jezdectví, zábava a potěšení jsou na vrcholu, zejména proto, že bezpečnost zajišťuje dvoukanálový systém ABS ABS 9 PLUS. Při zmiňování zvedání zadních kol systém řídí tlak, který působí na přední brzdu, aby se zabránilo nedobrovolnému zvedání zadního kola.