Ducati Diavel je cruiser vyráběný od roku 2011. K mání je třetí generace této motorky ve dvou výbavách poháněné dvouválcem Testastretta DVT s objemem 1262 ccm.
Svalnaté linie a impozantní přední část přechází do štíhlé zadní linie s obnaženým zadním kolem a 240 mm širokou pneumatikou. Verze S v celočerném barevném provedení motoru a s odpružením Öhlins ztělesňuje sofistikovanost stylu nového Diavelu 1260.
Ducati Quick Shift up / down (DQS)
TFT Display
Podsvícené ovladače a tempomat
Diavel 1260 S je standardně vybaven systémeme Ducati Quick Shift up / down. To umožňuje hladké řazení nahoru i dolu bez použití spojky. Díky tomu si může užít pohodovější i dynamičtější jízdu.
Palubní ukazatele se na Diavel 1260 S skládají z oddělených indikátorů umístěných nad řidítky a z barevného TFT displaye umístěného pod řidítky.
Aby byl zajištěn co největší komfort jízdy, i během dálničních přejezdů, Diavel 1260 je vybaven tempomaten. Ten můžete ovládat prostřednictvím rudě podbarvených ovladačů na levém řidítku.
Dostupné barevné varianty
Thrilling black
Black and steel
615 000 Kč
638 000 Kč
Nadčasový charakter
Svalnaté linie a impozantní přední část přechází do štíhlé zadní linie s obnaženým zadním kolem a 240 mm širokou pneumatikou. Verze S v celočerném barevném provedení motoru a s odpružením Öhlins ztělesňuje sofistikovanost stylu nového Diavelu 1260.
Motor je základ
Motor Testastretta DVT 1262 je nejen výkonný, ale i krásný. Vodní pumpa je skryta v jednom z válců, proto hadice chladícího systému zmizely z levé strany motocyklu. Standardem je servisní interval prodloužený na 15.000 km (nebo 12 měsíců), přičemž Desmoservis je potřeba po 30.000 km.
Maximální potěšení z jízdy
Diavel 1260 S je poprvé vybavený plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins v charakteristické zlaté barvě a zadním tlumičem, taktéž plně nastavitelným, od stejného výrobce. Komponenty nabízejí nejen skvělou odezvu, ale i vynikající jízdní komfort na jakémkoli povrchu.
Maximální potěšení z jízdy
Ducati Diavel je cruiser vyráběný od roku 2011. K mání je třetí generace této motorky ve dvou výbavách poháněné dvouválcem Testastretta DVT s objemem 1262 ccm.
Svalnaté linie a impozantní přední část přechází do štíhlé zadní linie s obnaženým zadním kolem a 240 mm širokou pneumatikou. Verze S v celočerném barevném provedení motoru a s odpružením Öhlins ztělesňuje sofistikovanost stylu nového Diavelu 1260.
Dostupné barevné varianty
Nadčasový charakter
Svalnaté linie a impozantní přední část přechází do štíhlé zadní linie s obnaženým zadním kolem a 240 mm širokou pneumatikou. Verze S v celočerném barevném provedení motoru a s odpružením Öhlins ztělesňuje sofistikovanost stylu nového Diavelu 1260.
Motor je základ
Motor Testastretta DVT 1262 je nejen výkonný, ale i krásný. Vodní pumpa je skryta v jednom z válců, proto hadice chladícího systému zmizely z levé strany motocyklu. Standardem je servisní interval prodloužený na 15.000 km (nebo 12 měsíců), přičemž Desmoservis je potřeba po 30.000 km.
Maximální potěšení z jízdy
Diavel 1260 S je poprvé vybavený plně nastavitelnou přední vidlicí Öhlins v charakteristické zlaté barvě a zadním tlumičem, taktéž plně nastavitelným, od stejného výrobce. Komponenty nabízejí nejen skvělou odezvu, ale i vynikající jízdní komfort na jakémkoli povrchu.
Galerie Ducati Diavel 1260 S