Rossomoto


 Cena s DPH:  509.000 Kč










BRUTALE 800 RR PIRELLI

Skvělý jedinečný Brutale. Nejvíce fascinující a drahocenný nahý je hrdina úspěšného příběhu. Redesigned a zdokonalil se v mnoha aspektech, to neztratilo jeho neúcty duše a jeho charakter, společný rys všech Brutales.

Švy sedadel odpovídají barevnému schématu, černé opěrce předního světlometu a černý rám sedadel a vstupní clony airboxu. Kola jsou stejná jako u superbike F4 s 6 "kanálem na zadním kole.

První navrhovaná barevná schéma má matný černý podklad s lesklými červenými vložkami. Logo Pirelli na straně nádrže je také červené. Logo loga Diablo, které identifikuje pneumatiky Pirelli s vysokým výkonem, vyniká v nádrži.

Každý detail o modelu Brutale 800 RR Pirelli je o výkonu. Čistý závodník. Aby byl zážitek z jízdy ještě více vzrušující, obsahuje stejné podpisové kolečka jako F4. Jejich výhodou je jejich nízká hmotnost.

Technický vývoj nejnovějšího modelu Brutale 800 RR je také uveden na verzi Pirelli: byly přepracovány protiproudové a primární převodovky, vylepšené vačky byly vylepšeny, vodítka ventilů byly upraveny. K dispozici je zcela nová převodovka, která umožňuje přesnější, rychlejší a hladší provoz.

Extrémně kompaktní motor může být perfektně osazen v podvozku firmy Brutale. 140 koní s maximálním výkonem 13.100 ot / min a maximálním točivým momentem 86 Nm při 10.100 ot / min s protiběžně otočným klikovým hřídelem pro omezení setrvačnosti při směrových změnách. Toto kolo je čistě zábavné na všech silnicích.

MVICS (Integrovaný řídicí systém motorů a vozidel) obsahuje plnohodnotnou vícenásobnou mapu Ride by Wire s možností volby mezi čtyřmi režimy jízdy (normální, sportovní, déšť a vlastní), 8-úrovňovou regulací trakce a "nahoru a dolů" Elektronická převodovka EAS 2.0 připojená k hydraulické spojce šoupátka. Elektronický vstřikovací systém má dva vstřikovače na válec se třemi těly škrticí klapky o průměru 50 mm.

Nejnovější generace dvoukanálového ABS BOSCH 9 PLUS ABS je kompaktní a mimořádně lehká, dvě funkce, které jsou ideální pro sportovní nahé. RLM (Zmírnění zvedání zadního kola) reguluje činnost přední brzdy, aby se zadní kolo udrželo na zemi iv extrémních brzdných podmínkách.