Typ motoru Tři válečky, 4 zdvihy, 12 ventilů
|
Typ rámu ALS Ocelová trubková mřížka
|
Celkový objem motoru 798 cm3 (48,68 s.)
|
Přední odpružení Marzocchi teleskopická hydraulická vidlice "UPSIDE DOWN"
|
Maximální výkon motoru 81 kW (109 koní) při 11 500 ot./min
|
Zadní odpružení Progressive Sachs, jednorázový adsorbér
|
Maximální točivý moment motoru 83 Nm (8,46 kgm) při 7,600 ot / min
|
Přední brzda + ABS systém Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
|
Systém řízení motoru Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS 2.0
|
Zadní brzda + ABS systém Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
|
Elektronický rychlý posun MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
|
Maximální rychlost 237,0 km / h (147,2 mph)
|
Spojka Multidisková mokrá spojka s hydraulickým ovládáním
|
Suchá hmotnost 175 kg (385,8 libry)
|
Tři válečky, 4 zdvihy, 12 ventilů
ALS Ocelová trubková mřížka
798 cm3 (48,68 s.)
Marzocchi teleskopická hydraulická vidlice "UPSIDE DOWN"
81 kW (109 koní) při 11 500 ot./min
Progressive Sachs, jednorázový adsorbér
83 Nm (8,46 kgm) při 7,600 ot / min
Ø 320 mm (Ø 12,6 in.) Dvojitý plovoucí kotouč
Integrovaný systémzapalování - vstřikování MVICS 2.0
Ø 220 mm (Ø 8,66 in.) Jeden ocelový kotouč
MV EAS 2.0 (elektronický posun směrem nahoru a dolů)
237,0 km / h (147,2 mph)
Multidisková mokrá spojka s hydraulickým ovládáním
175 kg (385,8 libry)