Rossomoto


 Orientační cena:  365.000 Kč





Brutale 800

Silniční dynamika, charakteristický design, kvalitativní komponenty a špičková technologie: Od svého uvedení do provozu, díky fascinujícímu stylu a kompaktnímu půvabu, má firma Brutale 800 nový standard pro všechny nahé střední velikosti.

Oválné světlo a trojitý výfukový systém s vylepšeným tvarem a schopností oslavovat zvuk podpisu; podskupina z lehké slitiny, která kombinuje tvar a funkci.

Existuje mnoho funkčních detailů, jako je dvojité sedadlo a jedinečné ukryté rukojeti pro cestující, LED indikátory a agresivní světla. Palubní deska je sportovní, avšak kompletní, s high-tech, přesnými nástroji.

Zůstatek pro nás znamená nic menšího než bezkonkurenční potěšení z jízdy, s maximální bezpečností a ovládáním. Brutale 800 poskytuje špičkový výkon snadno a instinktivně pro každého jezdce.

Brutale 800 má nový, o 20 mm delší rázvor a trať předních kol, která se pohybovala od 95 mm do 103,5 mm. Boční desky z hliníkové slitiny jsou spojeny s ocelovým mřížovým rámem. Přední část se vyznačuje hydraulickou, vzpřímenou vidličkou Marzocchi, která je nastavitelná při kompresi, odskoku a předpětí pružiny. Zadní část je vybavena plně nastavitelným šokem Sachs spojeným s progresivní vazbou a jednostranným kyvadlem.

Motory s třemi certifikovanými motory Euro 4 jsou jedinečné a používají protiběžně otočný klikový hřídel: toto řešení je odvozeno od motoGP a je zvláště účinné při snižování setrvačné síly při směrových změnách, čímž se zvyšuje přirozená snadnost ovládání motoru Brutale 800.

Jediný motocykl ve své třídě nabízející elektronické řazení nahoru a dolů jako standard. Normální, Sport, Déšť a Vlastní: tři ze čtyř map jsou nastaveny MV Agustou, zatímco čtvrtá může být přizpůsobena podle mnoha parametrů. To je jen jedna z mnoha možností nabízených elektronikou MVICS, včetně Full Ride by Wire a 8-úrovňového nastavitelného řízení trakce.

Nejnovější generace dvoukanálového ABS BOSCH 9 PLUS ABS je kompaktní a mimořádně lehká, dvě funkce, které jsou ideální pro sportovní nahé. RLM (Zmírnění zvedání zadního kola) reguluje činnost přední brzdy, aby se zadní kolo udrželo na zemi iv extrémních brzdných podmínkách.