
Orientační cena: 365.000 Kč
|

|
Brutale 800
Silniční dynamika, charakteristický design, kvalitativní komponenty a špičková technologie: Od svého uvedení do provozu, díky fascinujícímu stylu a kompaktnímu půvabu, má firma Brutale 800 nový standard pro všechny nahé střední velikosti.
Oválné světlo a trojitý výfukový systém s vylepšeným tvarem a schopností oslavovat zvuk podpisu; podskupina z lehké slitiny, která kombinuje tvar a funkci.
Existuje mnoho funkčních detailů, jako je dvojité sedadlo a jedinečné ukryté rukojeti pro cestující, LED indikátory a agresivní světla. Palubní deska je sportovní, avšak kompletní, s high-tech, přesnými nástroji.
Zůstatek pro nás znamená nic menšího než bezkonkurenční potěšení z jízdy, s maximální bezpečností a ovládáním. Brutale 800 poskytuje špičkový výkon snadno a instinktivně pro každého jezdce.
Brutale 800 má nový, o 20 mm delší rázvor a trať předních kol, která se pohybovala od 95 mm do 103,5 mm. Boční desky z hliníkové slitiny jsou spojeny s ocelovým mřížovým rámem. Přední část se vyznačuje hydraulickou, vzpřímenou vidličkou Marzocchi, která je nastavitelná při kompresi, odskoku a předpětí pružiny. Zadní část je vybavena plně nastavitelným šokem Sachs spojeným s progresivní vazbou a jednostranným kyvadlem.
Motory s třemi certifikovanými motory Euro 4 jsou jedinečné a používají protiběžně otočný klikový hřídel: toto řešení je odvozeno od motoGP a je zvláště účinné při snižování setrvačné síly při směrových změnách, čímž se zvyšuje přirozená snadnost ovládání motoru Brutale 800.
Jediný motocykl ve své třídě nabízející elektronické řazení nahoru a dolů jako standard. Normální, Sport, Déšť a Vlastní: tři ze čtyř map jsou nastaveny MV Agustou, zatímco čtvrtá může být přizpůsobena podle mnoha parametrů. To je jen jedna z mnoha možností nabízených elektronikou MVICS, včetně Full Ride by Wire a 8-úrovňového nastavitelného řízení trakce.
Nejnovější generace dvoukanálového ABS BOSCH 9 PLUS ABS je kompaktní a mimořádně lehká, dvě funkce, které jsou ideální pro sportovní nahé. RLM (Zmírnění zvedání zadního kola) reguluje činnost přední brzdy, aby se zadní kolo udrželo na zemi iv extrémních brzdných podmínkách.
Orientační cena: 365.000 Kč
Brutale 800
Silniční dynamika, charakteristický design, kvalitativní komponenty a špičková technologie: Od svého uvedení do provozu, díky fascinujícímu stylu a kompaktnímu půvabu, má firma Brutale 800 nový standard pro všechny nahé střední velikosti.
Oválné světlo a trojitý výfukový systém s vylepšeným tvarem a schopností oslavovat zvuk podpisu; podskupina z lehké slitiny, která kombinuje tvar a funkci.
Existuje mnoho funkčních detailů, jako je dvojité sedadlo a jedinečné ukryté rukojeti pro cestující, LED indikátory a agresivní světla. Palubní deska je sportovní, avšak kompletní, s high-tech, přesnými nástroji.
Zůstatek pro nás znamená nic menšího než bezkonkurenční potěšení z jízdy, s maximální bezpečností a ovládáním. Brutale 800 poskytuje špičkový výkon snadno a instinktivně pro každého jezdce.
Brutale 800 má nový, o 20 mm delší rázvor a trať předních kol, která se pohybovala od 95 mm do 103,5 mm. Boční desky z hliníkové slitiny jsou spojeny s ocelovým mřížovým rámem. Přední část se vyznačuje hydraulickou, vzpřímenou vidličkou Marzocchi, která je nastavitelná při kompresi, odskoku a předpětí pružiny. Zadní část je vybavena plně nastavitelným šokem Sachs spojeným s progresivní vazbou a jednostranným kyvadlem.
Motory s třemi certifikovanými motory Euro 4 jsou jedinečné a používají protiběžně otočný klikový hřídel: toto řešení je odvozeno od motoGP a je zvláště účinné při snižování setrvačné síly při směrových změnách, čímž se zvyšuje přirozená snadnost ovládání motoru Brutale 800.
Jediný motocykl ve své třídě nabízející elektronické řazení nahoru a dolů jako standard. Normální, Sport, Déšť a Vlastní: tři ze čtyř map jsou nastaveny MV Agustou, zatímco čtvrtá může být přizpůsobena podle mnoha parametrů. To je jen jedna z mnoha možností nabízených elektronikou MVICS, včetně Full Ride by Wire a 8-úrovňového nastavitelného řízení trakce.
Nejnovější generace dvoukanálového ABS BOSCH 9 PLUS ABS je kompaktní a mimořádně lehká, dvě funkce, které jsou ideální pro sportovní nahé. RLM (Zmírnění zvedání zadního kola) reguluje činnost přední brzdy, aby se zadní kolo udrželo na zemi iv extrémních brzdných podmínkách.